Általános Szerződési Feltételek

I. A Szolgáltató

  1. A www.medi-lingua.hu online áruházat Répás László E.V. üzemelteti (továbbiakban: "Szolgáltató")
  2. A Szolgáltató székhelye: 4002 Debrecen Feketerét u. 31.1
  3. A Szolgáltató postai címe: 4002 Debrecen Feketerét u. 31.1
  4. Debrecen Megyei Jogú Város Önkormányzatának Polgármesteri Hivatala által kiadott csomagküldő kereskedelmi tevékenység nyilvántartási száma: __________________ Adószám: 63244487-1-29. Nyilvántartási szám: 5497686
  5. A Szolgáltató adatvédelmi nyilvántartási azonosítója: ________________________
  6. A www.medi-lingua.hu tárhelyszolgáltatója a 3 in 1 Hosting Bt. E-mail:

II. A szolgáltatás igénybevétele

  1. A megrendelések leadása a medi-lingua.hu internetes áruházban kizárólag elektronikus úton lehetséges, interneten keresztül a www.medi-lingua.hu webcímen. Telefonon, faxon, e-mailen, levélben leadott rendeléseket a Szolgáltató nem fogad el. A rendelésekkel kapcsolatos tájékoztatásokat a Szolgáltató szintén elektronikus úton küldi el a felhasználók részére. A megrendelés leadása regisztrációhoz kötött. A termék(ek) kosárba tételét követően átvételi és fizetési mód választandó. A „megrendelés leadása” gomb megnyomásával a vevő ajánlatot tesz, mellyel fizetési kötelezettsége keletkezik, s melyre a megrendeléstől számított 48 órán belül automatikusan visszaigazolást küldünk. A visszaigazolás minden esetben tartalmazza a választott átvételi és fizetési módot, a rendelés értékét, a szállítási feltételeket, termékmegnevezést és darabszámot, valamint a vevő adatait. Amennyiben a visszaigazolás – mely tartalmazza a megrendelés feltételeit - nem érkezik meg, a fogyasztó mentesül az ajánlati kötöttség alól. A rendelés leadása előtt a felhasználónak van lehetősége a regisztrációkor megadott adatok módosítására a módosult adatok felülírásával és rögzítésével. A szerződés nyelve magyar, de egyedi beállítást követően szerződéskötés angol nyelven is lehetséges. A megrendelés interneten kötött, de nem aláírt szerződésnek minősül, melynek tartalma iktatásra, archiválásra kerül, és utólagosan hozzáférhető, visszakereshető. Az iktatási szám minden esetben a megrendelés azonosítószáma. Az árak forintban értendők, az Áfát tartalmazzák.
  2. A Szolgáltató minden tőle telhetőt megtesz annak érdekében, hogy a vásárlók által megrendelt termékeket a megrendelésben rögzített határidőn belül leszállítsa. Mindent megteszünk a weboldalon található információk pontosságáért, a készletinformációk aktualizálásáért. Ha a megrendelt termék nem áll rendelkezésre, a Szolgáltató erről haladéktalanul tájékoztatást küld és az esetlegesen interneten előre kifizetett ellenértéket visszaindítja a kifizető számlájára, a tájékoztatást követően legkésőbb 14 napon belül. A stornó tranzakcióval kapcsolatban kapcsolatban a Vevőt semmilyen többletköltség nem terheli.
  3. A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet értelmében a vásárló indoklás nélkül elállhat a vásárlástól a kézhezvételtől (termék átvételétől) számított 14 napon belül. A vásárló elállási jogát az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján telefonon (0630-956-0751), e-mailben (info@medi-lingua.hu), illetőleg a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 2. számú mellékletében található nyilatkozatminta felhasználásával gyakorolhatja. Írásban történő elállás esetén elegendő az elállási nyilatkozatot a kézhezvételtől (termék átvételétől) számított 14 napon belül elküldeni a Szolgáltató részére. A nyilatkozatmintát ide kattintva töltheti le.
  4. A vevő elállási jogát a szerződés megkötésének napja, és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja.
    1. Kézhezvétel (termék átvételének) időpontja átvevőponti átvétel esetében a rendelés átvételének időpontja, házhoz szállítás esetében a futártól történő átvétel időpontja. Ezek átvevőponti számlával, ill. a futártól kapott nyugtával bizonyíthatóak. Személyes átvételi mód nem zárja ki az elállási jog érvényesítését.
    2. Személyes átvételes terméktől történő elállás esetén a terméket vigye vissza a szolgáltató székhelyére (4002 Debrecen, Feketerét u. 31.1) a vásárlást igazoló számlával együtt, ahol készpénzben kaphatja vissza a vételárat. Házhoz szállítással kért terméktől történő elállás esetén saját költségén küldje vissza a terméke(ke)t a Szolgáltató székhelyére ("Medi-Lingua.hu Ügyfélszolgálat", 4002 Debrecen Feketerét u. 31.1.), és haladéktalanul, de legkésőbb a termék(ek) visszaérkezésétől számított 14 napon belül visszatérítjük a visszaküldött termék(ek) vételárát, valamint az esetlegesen felmerült egyéb költségeket. Szállítási díjat a teljes rendeléstől való elállás esetén térítünk vissza. Elállás esetén a vásárlót kizárólag a termék visszaküldésének költsége terheli.
    3. A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal azonos fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha más fizetési mód alkalmazásához kifejezett belegyezését adta. Más visszatérítési mód alkalmazása esetén a Vevőt semmilyen többletköltség nem terheli.
    4. Utánvéttel visszaküldött csomagok átvételére nincs lehetőségünk.
    5. A vevő elállási jogát nem gyakorolhatja a 45/2014. Korm. rendelet 29. §-ában foglaltak esetén, így különösen
      - olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a vásárló utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a vásárló személyére szabtak (pl. fotókönyv);
      - romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében;
      - olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;
      - olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel;
      - lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a vásárló a csomagolást felbontotta;
      - hírlap, folyóirat és időszaki lap tekintetében (az előfizetéses szerződések kivételével);
      - a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a Szolgáltató a vásárló kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a vásárló e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti elállási / felmondási jogát.
    6. Szolgáltató követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából fakadó károk megtérítését.

  5. Ha a Vevő webáruházunkban szolgáltatás nyújtására irányuló szerződést kötött, elállás helyett felmondásra jogosult. Felmondási jogát a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szerződés megkötésének napjától számított 14 napon belül gyakorolhatja. Felmondási jogát nem gyakorolhatja szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a Szolgáltató a teljesítést a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti.
  6. A megrendelt termékek hibája esetén a Vevő a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény rendelkezései alapján kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Szolgáltatóval szemben. A kellékszavatossági igénye érvényesítése során a Vevő kérheti a hibás termék kijavítását vagy kicserélését, kivéve, ha a kijavítás vagy kicserélés lehetetlen, vagy a Szolgáltató számára aránytalan többletköltséggel járna. Ha a Vevő a kijavítást, vagy a kicserélést nem kérte illetve kérhette, arányos árleszállítást igényelhet, a terméket a Szolgáltató költségére kijavíthatja, illetve kijavíttathatja, vagy elállhat a szerződéstől, ha a kijavítást vagy kicserélést a Szolgáltató nem vállalta, nem tudta elvégezni, vagy ha a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt. Az érdekmúlás érdemi bizonyítása a Vevő kötelessége. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye. A Vevő a választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban viselnie kell, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Szolgáltató adott okot. A vevő köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de legkésőbb a hiba felfedezésétől számított 2 hónapon belül közölni. A szerződés teljesítésétől számított 2 éves elévülési határidőn túl szavatossági igényét már nem érvényesítheti. A teljesítéstől számított 6 hónapon belül kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén, továbbá a számla, vagy annak másolata felmutatásán/megküldésén túl nincs egyéb feltétele. A teljesítéstől számított 6 hónap leteltét követően azonban már a Vevő köteles bizonyítani, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában megvolt.
  7. Kellékszavatosság helyett a Vevő a gyártóval vagy forgalmazóval szemben termékszavatossági igényt is érvényesíthet. Termékszavatosság esetén a Vevő kizárólag a hibás termék kicserélését (kijavítását) igényelheti. A termék akkor hibás, ha nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban foglalt tulajdonságokkal. A termék hibáját ebben az esetben a Vevőnek kell bizonyítania. A termékszavatossági igény a forgalomba hozataltól számított 2 éven belül érvényesíthető. A gyártó/forgalmazó csak akkor mentesül a termékszavatossági kötelezettség alól, ha bizonyítja, hogy a terméket nem üzleti tevékenysége körén belül gyártotta, illetve hozta forgalomba; vagy a hiba a tudomány és technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető; vagy a termék hibája jogszabály, illetve kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered. A gyártónak/forgalmazónak elegendő egy okot bizonyítania.

    Kellékszavatossági és termékszavatossági igény egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthető.
  8. A 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet mellékletében meghatározott tartós fogyasztási cikkek hibája esetén az átvételtől számított 1 éven belül jótállási igényt érvényesíthet a Szolgáltatóval szemben (feltéve, ha e Korm. rendelet értelmében fogyasztónak minősül). A Szolgáltató csak abban az esetben mentesül a jótállási kötelezettség alól, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. Jótállási igényét a Vevő a kellékszavatosságnál kifejtettek szerint érvényesítheti, azzal a kivétellel, hogy a tartós fogyasztási cikk hibája esetében az átvételtől számított 3 munkanapon belül érvényesített csereigény esetén a terméket kicseréljük ha a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza (ha a termék a Szolgáltató székhelyén rendelkezésre áll), valamint ezen túli bejelentés esetén törekszünk arra, hogy a kijavítás, illetőleg a kicserélés 15 napon belül sor kerüljön. Kijavítás iránti igényét a jótállási jegyen feltüntetett garanciális szerviznél (javítószolgálatnál) közvetlenül is érvényesítheti. Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre nem érvényesíthet. A jótállásból fakadó jogok azonban a Vevőt a kellékszavatosság és termékszavatosság útján érvényesíthető jogosultságaitól függetlenül megilletik.
  9. A Szolgáltató megtesz mindent azért, hogy az oldalain megjelenő adatok (termékek ára, elérhetősége, leírása, stb.) a lehető legpontosabbak legyenek. A nyilvánvalóan téves, rendszerhibából származó 0 v. 1 Ft-os ár nem minősül ajánlattételre való felhívásnak.
  10. Vásárlástól való elállási joga mellett – annak korlátozása nélkül - lehetősége van arra, hogy bármilyen átvételi módon rendelt kiadványait kicserélje. Erre a kézbesítés napjától számított 8 munkanapon belül van lehetősége, amennyiben a vásárlást igazoló számlát megőrizte. A csere a Szolgáltató székhelyére való személyes eljuttatással vagyvisszaküldéssel lebonyolítható.

  11. Felelősség korlátozása: A Szolgáltató nem felelős az esetleges károkért az alábbi esetekben:
    - Olyan működési hiba esetén, amely meggátolja a Vevőt, hogy csatlakozzon a www.medi-lingua.hu  weboldalára, ott megrendelést adjon le.
    - Vevő számítógépének bármilyen hardver- vagy szoftverhibájából bekövetkező meghibásodásért, vagy az internet csatlakozás megszakadása miatti károkért.
    Kérjük, hogy az internet biztonságos használata érdekében védekezzen az online terjedő vírusok és úgynevezett férgek ellen.

Megrendelés lépései

  1. Tegye a megvásárolni kívánt tételeket a kosarába, majd kattintson a „Pénztár” gombra az oldal jobb felső sarkában.
  2. A „Kosár tartalma” dobozban, tudja változtatni az egyes tételek mennyiségét.
  3. Lépjen be vagy rendelése folytatásával hozza létre regisztrációját a megrendeléshez.
  4. Ezután válasszon átvételi módot a három lehetőség közül a megfelelőre kattintva.
  5. Házhoz szállítás esetén töltse ki, illetve ellenőrizze a szállítási címet a „Szállítási adatok” menüpontban. Ha a számlázási adatok eltérnek a szállítási adatoktól, azt is itt kell módosítania.
    További szállítással, átvétellel kapcsolatos információkat és megjegyzéseket itt adhat meg munkatársainknak és futárszolgálatunk számára.
  6. Csak futáros átvétel esetén szükséges megadni a fizetés módot a "Tovább" gombra kattintva, személyes átvétel esetén előre utalással és készpénzzel fizethet.
  7. Ezután összesítjük - az Ön által választott termékeket, a fizetendő végösszeget, a szállítási határidőt, az elfogadásra került kedvezményeket valamint az átvételi és fizetési módot tartalmazó - megrendelés részleteit. A „Megrendelés leadása” gombbal fejezheti be és adhatja le rendelését.

Megrendeléséről rendszerünk 48 órán belül automatikus visszaigazolást küld. Amennyiben a visszaigazolás nem érkezik meg, Ön mentesül az ajánlati kötöttség alól.

Fizetési feltételek

Fizetés személyesen

Személyes átvétellel: Megrendelését az átvételkor fizetheti készpénzzel, az előre emailben (info@medi-lingua.hu) vagy telefonon (+36-30-956-0751) egyeztetett helyszínen Debrecen területén, számla átvételével.
Házhozszállítással: Megrendelését az átvételkor kizárólag készpénzzel fizetheti utánvét formájában

Előre átutalásos fizetés

A megrendelt könyv(ek) árát, valamint a szállítás díját Ön a megrendeléskor fizeti ki előre történő átutalással. A kiválasztott könyvek megrendelése után Ön a Szolgáltató számlaszámára (Hajdútakarék Debrecen, 60600084-10035656) utalja át a megrendelt tételek ellenértékét, és a Szolgáltató a számlára beérkezés után adja át a futárszolgálat számára a megrendelt könyv(ek)et.

Szállítási feltételek

Az árucikkek mellett feltüntetett ár az árucikk vételára, amely tartalmazza az általános forgalmi adót is. A termékek mellett szereplő vételárak biztosan nem változnak meg a megrendelés leadása és az árucikkek kézhezvétele közötti időszakban, Ön tehát azt az árat fizeti, amelyet megrendeléskor lát az oldalon. A vételár kiegyenlítése az alábbi módokon történhet, ezek között szabadon kiválaszthatja, hogy az Ön számára melyik a legkényelmesebb:

Személyes átvétel a Szolgáltatóval egyeztetett helyszínen

Ingyenesen átveheti megrendelését a Szolgáltatóval egyeztetett helyszínen
A megrendelt könyv(ek) a Szolgáltatótól személyesen is átvehető(k). Ebben az esetben természetesen nem számítunk fel szállítási költséget. Az átvétel helyszíne az előre emailben (info@medi-lingua.hu) vagy telefonon (+36-30-956-0751) egyeztetett helyszínen Debrecen területén, számla átvételével történhet. Fizetés ez esetben előre utalással vagy  készpénzben történhet.
Kérjük, várja meg, amíg a Szolgáltató felveszi Önnel a kapcsolatot, ha a megrendelt könyvek átvehetők!

Belföldi házhozszállítás

A megrendelt könyve(ke)t a Magyar Posta munkatársai előzetes telefonos egyeztetés nélkül szállítják ki. Amikor a csomagot a futárszolgálatnak átadjuk, e-mail-ben értesítjük Önt a részletekről. A házhoz szállítás díja a vásárolt könyvek értékétől függően:

  • 0-4.999 Ft-ig rendelési összegig:
1299 Ft szállítási költség
  • 5.000-9.999 Ft-ig rendelési összegig:
999 Ft szállítási költség
  • 10.000 Ft fölött
ingyenes

A szállítási költség minden esetben a ténylegesen kiszállított árumennyiség alapján kerül megállapításra.

Belföldi házhozszállítás esetén választhat előre történő utalás és készpénzes utánvétes fizetés között.


Fontos: a futárszolgálat kiszállítás előtt nem telefonál, sikertelen kézbesítés esetén azonban értesítést hagynak, illetve a rendelésben megadott telefonszámon felveszik vásárlóinkkal a kapcsolatot, hogy egy konkrét időpontot megbeszéljenek. A kézbesítés napközben H-P: 8:00-17:00 óra között történik!

   
   
   

III. Egyéb rendelkezések

  1. A Szolgáltató rendszere a felhasználók aktivitásáról adatokat gyűjthet melyek nem kapcsolhatóak össze a felhasználók által a regisztrációkor megadott egyéb adatokkal, sem más internetes honlapok vagy szolgáltatások igénybevételekor keletkező adatokkal.
  2. Megrendelésével kapcsolatos bármilyen kérdésével, észrevételével forduljon a Szolgáltató székhelyén működő ügyfélszolgálat munkatársaihoz az info@medi-lingua.hu címen, illetve a 06-30-956-0751-es telefonszámon (munkanapokon 16:00-18:00 között, illetve a honlapon jelzett időpontban).

  3. Fogyasztói panaszügyintézés írásban ill. telefonon történik az ügyfélszolgálaton keresztül, az info@medi-lingua.hu címen, valamint a 06-30-956-0751-es telefonszámon.

  4. A Szolgáltatóval szemben felmerülő vitás ügyek (fogyasztói jogvita) egyszerű, gyors, bíróságon kívüli rendezése céljából békéltető testület eljárását kezdeményezheti. A Szolgáltatót a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli. A Szolgáltató székhelye szerint illetékes békéltető testület: 

    Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület
    Címe: 4025 Debrecen, Petőfi tér 10.
    Telefonszáma: (52) 500-735
    Fax száma: (52) 500-720
    Elnök: Dr. Hajnal Zsolt
    E-mail cím: hbkik@hbkik.h

Hatályos: 2017. szeptember 10-től visszavonásig és/vagy módosításáig.